At our best behavior

Helgens Retro-förslag

Kategori: Allmänt

"Dagens outfit". "Dagens köp". "Dagens Retro-förslag"... Det började ju för ett tag sen med Daffeldoff. Kanske det kan bli ett stående inslag?

Helgen i Motala bjöd förutom lite ridning (träningsvärk idag - check) och lite sol (trots allt) också på lite Retro-spel (såklart). En av sakerna att lista var " Tidernas mest populära ge-bort-blomma". Vi kör med regeln "den vars omgång det är säger stopp när den har skrivit fem förslag" så man hetsar upp sig en smula och skriver det första man kan komma på... Ibland gäller även regeln "om man förklarar så andra fattar räknas det även om man inte kunde rätt namn".

Syster: - Jag har skrivit ringblomma, men jag är inte säker. Jag har ritat den jag menar för säkerhets skull...


ja men då så, nu fattar vi ju precis...

Och där stannade spelet upp för några minuters skrattpaus... Min syster är en underbar och storsint människa så hon både bjöd på det och skrattade med. Sis - I love you, and you know it!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-03-30 | 15:53:43

    Jag älskar dej!!!!

Kommentera inlägget här: