At our best behavior

"Hemma"-Spa

Kategori: Tips


Tjejerna ville först inte vara med på bild. Sen kom de på ett sätt som kändes ok... :)

Några söndagar per termin samlas vi fem tjejer för en avancerad variant av hemma-spa. En av oss har bastu med tillhörande lounge i sin bostadsförening. Där hänger vi under några timmar. Bastar, kör en peeling, gör en hårinpackning och pratar om högt och lågt. Frukt, annat snask och "spa-rockar" är andra viktiga ingredienser.

Det bästa är dock att vi kunnat "ta det till en annan nivå" så att säga. Pojkväns syster Anna är nu färdigutbildad hudvårdsterapeut och henne bjuder vi in! Bokar en 30-minuters behandling var, till exempel massage, manikyr eller frans- och brynfärgning.

Min vän C färgar oftast sina bryn och fransar. Hon säger att Anna är den bästa! Och C får nog räknas som en van färgningskund.
- Resultatet blir bättre än på Sturebadet! Och så lyckas hon färga utan att det svider!


Anna går att boka!
Maila mig på
shopblogg[at]hotmail.com för kontakt- och prisuppgifter! 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2009-03-26 | 23:13:31

    Hej!Va glad jag blir av att höra allt det här! Fint komponerat med bilderna! På måndag ska jag köpa vax, så nu är det snart dax att boka in en ny "hemma" spa dag.

  • Ida säger:
    2009-03-26 | 23:15:55
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Anna: Men du är ju bäst! Åhå, då är det dags att börja "spara ut" nu då :D KRAM

  • Pubes säger:
    2009-03-31 | 14:37:42
    Bloggadress: http://pubes.blogg.se/

    Vilken bra idé det där var! Det måste jag också styra upp här!

Kommentera inlägget här: