At our best behavior

Okej. Sen sist har jag:

Kategori: Allmänt

Varit på Vårsalongen på Liljevalchs.
Jag och Pojkvän förälskade oss i ett konstverk av slipat kol, det var fantatstiskt vackert och påminde om Helena Hörstedts verk. Dock var priset 33 000 kr och det var dessutom redan sålt.

Tittat på "Män som hatar kvinnor."
Shit shit shit vad bra Noomo Rapace är som Lisbeth Salander!

Hängt med mina fina päron som kom på besök.
Skulle önska att vi träffades oftare än vad det blir nu!

Firat en bästa väns trettioårsdag med middag och cocktailbjudning.
Internt säger vi dock fortfarande att vi fyller 23. Nu för tredje året i rad!

Spenderat en eftermiddag i FashionNerds-Idas eminenta sällskap.
Alltid trevligt att vara namne med härliga människor!

Hört Kraftwerks "Das Model" med 3 styck Cello (Cellos? Cellor?) som enda instrument.
Detta på Chimos vänkväll på Tellusbiografen i Midsommarkransen. En kompis bonusdotter var med i en kortfilm som visades. Den var bra! Så även Saga Gärdes film "Babysister" med Alexandra Dahlström. Bäst var ändå "Radiobion" med Carl Johan De Geer på cykel. Men nu har jag fått min dos av härlig och mysflummig gemenskap för hela 2009...

Klättrat
På Dieselverktsans inomhusväggar. Imponerades av Pojkvän och R som likt apor klättrade 6b+. (Har man klättrat nån gång vet man att en sån led består av typ inga grepp alls.) Själv vågade jag bara 4a...

Spelat Retro
Som förslag på "Tidernas mest hatade person" återfanns en bredd av sällan skådat slag. Eller vad sägs om Djävulen, Jesus och Bush. Hitler fanns på allas lista. "Daffeldoff" dock bara på en. 
K - Men jag menar han som du ogillar som mycket...
R - Du menar David Hasselhoff.


Men kanske framför allt; funderat och funderat kring ett stort beslut.
Och kommit fram till något jag hoppas kommer att kännas bra så småningom. Detta är främsta anledningen till bloggfrånvaron. Mer om detta i sinom tid.

KOMMENTARER:

  • Ida säger:
    2009-03-08 | 15:07:39
    Bloggadress: http://www.fashionnerds.se

    Sjukt kul att ses det var en sån fin dag! Resten av helgen blev oxå trevlig ;)

  • kajsa säger:
    2009-03-08 | 19:38:43
    Bloggadress: http://aenigma.blogg.se/

    Uj uj. Vilka grejer du hunnit med. Gillar det där med att förälska sig i saker med prislappar som får ögonen att ploppa ut. alltid lika fint.

  • Ida säger:
    2009-03-08 | 20:48:16
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Ida: En fin dag var vad det var! Tur att stockholm behandlade dig väl! :)

    Kajsa: Jo en del kan tyckas, men det är ju på en väldigt massa dagar :) Tur att "tavlan" var såld... :D

  • Johanna säger:
    2009-03-08 | 21:15:48
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Ida inte lämna en sådan cliffhanger. Jag vill ju veta mer om ditt beslut NU!!!

  • ninni säger:
    2009-03-09 | 08:20:42

    Päronen håller med

  • Frida säger:
    2009-03-09 | 08:23:19
    Bloggadress: http://fashionvision.blogg.se/

    Kul med så många roliga händelser! Funderar på att se filmen eftersom många tycker den är sååå bra.

  • Anna Krimskrams säger:
    2009-03-09 | 09:56:35
    Bloggadress: http://krimskrams.webblogg.se/

    Inte lite nyfiken man blir nu...:)

  • Ida säger:
    2009-03-09 | 20:17:50
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Johanna: Nej egentligen vill du inte veta...

    Mami: Vi kommer till er snart!!!

    Frida: Ja det har varit aktiva och roliga dagar senaste två veckorna.

    Anna Krimskrams: Det var ju inte så det var tänkt egentligen, jag ville bara förklara varför jag hade så lång bloggpaus. Det är inget särskilt skoj...

Kommentera inlägget här: