At our best behavior

Internetlös

Kategori: Allmänt

Inget internet hemma ännu!!! Har fått modem från Com Hem men inte kopplat in ännu, men jag skruvade ihop databordet igårkväll. Dock suger nuvarande tv-bilden rätt hårt (via com hem) så jag funderar på att kolla med Telia ang både tv och bredband innan jag testar comhem-modemet. Bättre ha allt från samma?!?

Idag är jag på kontorsjobbet (klistrar adressettiketter och annat spännande) så delar av lunchtimman har gått till att surfa lite, abstinensen är inte farlig dock eftersom jag kan kolla min mail och läsa lite bloggar i mobilen.  Det haltar lite att blogga från den men det funkar ju hjälpligt.

Well, later skater.

KOMMENTARER:

  • Marikka säger:
    2009-05-13 | 21:13:30
    Bloggadress: http://magistra.blogg.se/

    Det tog mig fyra år, och flera arbetsdagar i telefonkö och -samtal, för att få ComHem internet/TV att fungera som det ska. Felet låg hos de men de skyllde på mig. Det började fungera först efter att min pokvän, som är ingenjör och MAN, tog tag i frågan. Då skickade de en reparatör som kunde fixa felet!

  • Mli säger:
    2009-05-14 | 11:41:42

    synd för comhem e sjukt bra.,. man kan ju pausa programmen.. o det är asbra!!! telia suger.. ta inte det!!!!!!

Kommentera inlägget här: