At our best behavior

Spela spel

Kategori: Från mobilen

Att packa upp efter en flytt är lite som tetris. Man får sprida ut alla kartongerr först för att hitta dem man kan packa upp. Nu ser det ut ungefär som ett hem här. Men ett tag var det hela havet stormar. Efter halva dan igår fick jag Game Over i tetris-spelandet. Gick över till biblioteket bara för att kokma bort ett tag. Lånade Little Miss Sunshine. Den bli det till frulle nu. Sen packa upp datarummet, bokhyllan där gick verkligen inte in i lägenheten och hamnade i källaren först. Pojkvän och jag hämtade upp den halv tolv inatt när han kommit hem o vi ätit middag (kl. 22.30). Lätt vriden dygnsrytm på nuvarande inspelning...

KOMMENTARER:

  • Anna Krimskrams säger:
    2009-05-12 | 18:09:35
    Bloggadress: http://krimskrams.webblogg.se/

    Jag lider med dig...jag bara glor på kartongerna och skäller på dem. Hör av dig när du är sugen på att ses! :)

  • Ida säger:
    2009-05-13 | 12:35:51
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Anna: Man blir så trött, det känns som att det aldrig kommer bli ordning ju. Hör av mig snart!

Kommentera inlägget här: