At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

Igår fick några oldies komma ut och lufta sig. Mina Dr Martens köpte jag när jag gick första året på gymnasiet tror jag. Jag hade jobbat på bageri under sommaren, och bestämt att jag skulle ha riktiga Dr Martens och inte några "liknande men billigare" från Din Sko. Velade lite mellan vanliga svarta och de här i brun mocka. Pappa frågade flera gånger om jag verkligen skulle köpa så dyra skor. Vill minnas att jag betalade 1200 kr. (Var tvungen att surfa lite, priset har ju knappt ändrats alls - på 15 år!!!???) Klänningen köpte jag på Myrorna för ganska många år sen och plastarmbanden på H&M för ännu längre sen.

Shit vad tunga Martens är. Helst när man är van med Converse. Jag glömmer alltid det mellan användningarna.


Och just det. Med lugg! :)

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2009-11-10 | 12:44:14

    De kostade 1200 och det blev inte mycket kvar av lönen. kramis

  • elise t säger:
    2009-11-11 | 22:58:54

    man blir stärk. det er bonusen med martens. och ochså får man ju känna sig ung!

  • Ida säger:
    2009-11-11 | 23:12:21
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Ninni: Men sen fick jag ju ny lön sommaren efter :D

    Elise t: Ja det kändes som om jag bara haft dem några år... då borde jag varit ung alltså :)

Kommentera inlägget här: