At our best behavior

Partaj

Kategori: Allmänt

Man kan ju tro att jag knappt överlevde festen så länge som jag blev tyst... :D

Det blev en lyckad kväll, alla fick plats i lägenheten, alkoholen räckte men ingen blev odräglig, bara en öl hamnade i nya soffan, jingeltävlingen var uppskattad och jag mådde prima även dagen efter.

Sen firade jag söndag med att besöka historiska museet, äta indiskt, inviga ett spel vi fick i present, jobbade måndag, tisdag och idag har Pojkvän och jag tittat i inredningsbutiker hela dagen. En taklampa till vardagsrummet var det enda vi köpte, men nu har vi typ koll på hur vi vill ha det.



Mamma, pappa, syster yster och hennes kille tog sig an att delta i vad som blev lite av "tomtens snitt-verkstad", alla med sin uppgift. Skära ost - peta av ost - dutta honung - placera nöt. Många snittar blev det :D

KOMMENTARER:

  • Mli säger:
    2009-10-15 | 22:24:09

    shit sååå fina de blev:)

Kommentera inlägget här: