At our best behavior

???

Kategori: Allmänt



... 

Ja, så uttömmande blir jag i min kommentar till detta obscena skyltfönster. Försökte (halvhjärtat, I admit) googla rätt på tanken bakom skallarna, men blev inte klokare. Nån som vet - berätta gärna! Var bara tvungen att lägga upp bilderna tillsammans, då det första jag tänkte på när jag såg bilden Sofi tagit på Marc Jacobs skyltfönster var den där stupan fylld med offren från Kambodjas hemska år runt min födelse (som ändå aldrig nämndes öht under skolans historiaundervisning!?!).

KOMMENTARER:

  • Anna Krimskrams säger:
    2009-10-27 | 10:03:09
    Bloggadress: http://krimskrams.webblogg.se/

    Svårt det där, men om ett MJ-skyltfönster kan få någon att tänka på Kambodja så är det ok med mig. Å andra sidan; om någon ser bilderna från Kambodja och tänker: "-Oooh, har den en MJ-butik där?" så vet jag inte.

  • Ida säger:
    2009-10-30 | 21:03:03
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Anna: :D Så kan man se det.

Kommentera inlägget här: