At our best behavior

Dagens dagens

Kategori: Val från garderoben



Efter misären med den arga minen sist försöker vi oss på ett leende idag... :)

Klänning: Thelin (Lös passform idag. Eftersom när jag hade tajt klänning häromdagen var det en kollega som sa "meh det syns ju typ ingenting på dig" och jag ville skrika "JOHO för riktigt såhär tjock mage hade jag faktiskt inte från början så det så" men jag sa ingenting alls.)
Kofta: Kiilerich
Armband: Punktshop och Lindex
Mammastrumpor: (MYCKET bekvämt!!!) H&M
Sneakers: Converse

KOMMENTARER:

  • Anna-Karin säger:
    2010-04-08 | 12:46:54
    Bloggadress: http://twitter.com/annarosv

    Men gud vilken störande kommentar! Du är jättefin som vanligt i alla fall.

  • Pojkvän säger:
    2010-04-08 | 20:22:23

    Hej snygging! Själv har jag på mig mössa o fleece, hela dagen.

  • Ida säger:
    2010-04-10 | 12:03:05
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Anna-Karin: Störig indeed :) Tack!

    Pojkvän: Filmarbetarlooken! :)

Kommentera inlägget här: