At our best behavior

"Hemliga" uppdrag och köttcravings

Kategori: Allmänt

Tycker det är roligt att Sofi Fahrman är på så himla "hemligt" uppdrag...

Läser man Expedition: Lindberg (och det gör man ju, för man läser Alex Schulman) så vet man ju vad det är hon spelar in...


Anyways. Nu blir det biff, klyftpotatis och bea. Med ugnsbakad tomat och ångkokt sparris. Mumma! Bebis vill ha kött sa den till mig redan i morse :) Efter det blir det äpplepaj på mormors vis och vaniljvisp. Ännu mera mumma! Pojkvän är hemma. Jag mår lite bättre (är åtminstone sugen på mat igen!) Sista delen av Millenium på tv. Livet är gött!

Det är Pojkvän som är köttansvarig så jag fick några minuters paus. Eller vänta, nu måste jag visst vifta under brandvarnaren...

KOMMENTARER:

  • Minna säger:
    2010-04-24 | 22:21:33
    Bloggadress: http://www.minnert.blogspot.com

    Oh man, thanks.

    Jag undrade faktiskt vad det där hemliga var... fastän jag läser Schulman.

  • Mli säger:
    2010-04-25 | 00:21:55

    Vet du, jag har blivit besatt av tomater! Va tvungen att be om extra tomater på lunchstället idag haha!

  • Ida säger:
    2010-04-25 | 14:35:17
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Minna: Varsego! :D

    Mli: Haha. Odlar du några egna i år då? Annars får Lisbeth vakta sina ordentligt :D

Kommentera inlägget här: