At our best behavior

Nyklippt!

Kategori: Personligt

Jag klipper mig ju tydligen typ en gång per halvår... (november senast, jag fattar inte varför jag väntar så länge) så nu var det dags :) Det var VERKLIGEN dags som synes - luggen i ögonen och allmänt sliten i topparna. 

För en gångs skull är jag nöjd direkt! Nu har jag fått min branta page med markerad lugg! Anna kommer jag att gå tillbaka till!

Annat jag hunnit på min lediga dag:
• fejsbookchatta om ultraljud, matcravings och annat gravidrelaterat i två timmar - mycket trevligt
• titta på Elmer när han testade en ny smak, avokado - mycket underhållande

KOMMENTARER:

  • Pojkvän säger:
    2010-04-29 | 01:36:22

    Hejdu!

    Se vad snygg du blev! Puss.

  • Anna-Karin säger:
    2010-04-29 | 11:39:15
    Bloggadress: http://twitter.com/annarosv

    Det blev verkligen skitsnyggt! Tror jag får be dig om namnet på den frisören ;)



  • Ida säger:
    2010-04-30 | 08:24:38

    Pojkvän: tack finaste.



    A-k: tack. Anna på Hårgänget!

Kommentera inlägget här: