At our best behavior

Status - sjuk

Kategori: Allmänt

Yeay, kul att hitta och fatta Hipstamatic. Fler såna bilder blir det nog. Har roat mig med att testa de olika "objektiven" och "filmrullarna" nu en stund.
I övrigt är det inte så himla roligt här på mitt håll. Jag hostar och hostar och snyter mig en gång i kvarten. Varför ska man bli så himla sjuk när man blir lite förkyld då man är gravid? Det tycker jag är onödigt!
Idag är tredje dagen som jag bara legat i soffan. Tittat på film, läst blaskor och surat över att jag inte orkar nåt mer. Ni vet: man är inte så sjuk att man kan sova bort tiden, men ändå så sjuk att man inte orkar nånting. Typ, jag tog ett bad och smörjde in mig med olja... OCH BLEV ANDFÅDD! Vafan är det??? Hängde lite tvätt i datarummet och blev helt slut.
Imorgon kommer iaf Pojkvän hem och kan krama på mig lite! Det blir bra! Och det är väl lite hopp om livet när jag tom bloggar :)
Återkommer!
Kommentera inlägget här: