At our best behavior

Pladder

Kategori: Allmänt

Festen igår var mycket trevlig. En kompis jag inte sett på flera månader och som väntar tvillingar var där. Vi hade en del att ta igen. Ni vet sådär som man kan ha så att man är helt osocial i övrigt. Jag pratade knappt med någon annan. Jo, en annan kille i det gänget som nyligen fått en son... 

De inflyttade är båda filmfolk. Han jobbar med ljud. På typ det mesta, men bland annat på Snabba Cash.
"Ball" tänkte jag såg delar av filmteamet när jag kollade "kommer-listan" på Fejan samtidigt som jag skrev av vägbeskrivningen. Varför tänker man så? Bara för att ansikten är bekanta och man läst om dem i tidningen typ. Nu spelades ju Jorge sjukt jävla bra så det är ju rätt ball iofs. Men ändå.
Dom var ju precis som vilka som helst såklart. Tog i hand när de kom. Blev lite dragna och sliriga och en smula påfrestande redan runt halv elva. ("Jorge") Dunkade ryggar och försvann och hånglade med sin fru i sovrummet. (Regissören)

Det vara bara det. Lite funderingar såhär på förmiddan. Nu ska jag äta frukost och kolla på tramsig tjej-film. (Yes. Pojkvän har dragit till Oslo för att dra in lite stålars innan bebben kommer.)

Jag hade för övrigt den här outfiten igår. Nu utan midja. :D Jag gillar verkligen dom där axelprylarna!
Kommentera inlägget här: