At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

Vi river av en gammal dagens också när jag ändå sitter här... Det här var för nån vecka sen. Jag har spenderat väldigt lite tid framför datorn nu ett tag. Mera i soffan med diverse gravidläsning. :D

Och på jobbet såklart. Jag trivs så himla bra! Jag har ju nästan inte skrivit om jobbet nånting. Så fortsätter det nog. Men jag jobbar som de flesta vet i en klädbutik. Och just nu har jag ansvar för den yta som ska representera den mest aktuella trenden, typish. Och den ska uppdateras och fixas med hela tiden. När en vara tar slut ska den ersättas med nånting annat som passar i känslan/trenden. Och då kan man få hänga om en hel del innan det funkar som helhet igen.

Jag tänkte på det här häromdagen. Att det är kanske därför jag inte känner behov av att blogga så mycket collage och inspiration och sånt just nu. Jag får utlopp för min kreativitet på jobbet. Man kan säga att jag bygger små collage och sätter ihop önskeoutfits hela dagarna. :D



Klänning: Kiilerich
Kofta: Zara
Strumpbyxor: H&M
Armband: Blandat jox
Sneakers: Converse
Klockhalsband: Mammas gamla

KOMMENTARER:

  • Frida säger:
    2010-04-05 | 11:59:54

    Hej Ida!



    Så härligt att du väntar barn! Spännande! Kul att höra att du trivs på jobbet:).

    Själv läser jag textil I borås och praktiserar på Odd Molly. Superkul!



    Ha det fint!



    Frida "Fashionvision"

  • Minna säger:
    2010-04-05 | 19:22:40

    Precis så är det för mig också. Jag har numera ett extremt kreativt jobb så då orkar man ju inte när man kommer hem också...

  • Ida säger:
    2010-04-05 | 19:47:52
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Frida: Åh roligt med något nytt för dig också, hoppas du trivs i Borås!



    Minna: Nej då vill man bara chilla :D

Kommentera inlägget här: