At our best behavior

Sauda

Kategori: Allmänt

Lediga helgen i Stavanger är slut. (Mer om den med massa bilder imorgon!) Mannen är tillbaka på inspelning. Vi är alltså på plats i Sauda. Vi åkte på små slingriga vägar upp hit i förmiddags. Fina omgivningar men inte så spännande ställe i övrigt. Jag gick ett varv runt "centrum" (ett kvarter) och det tog inte särskilt lång tid. :)

Men, jag har ätit lunch med teamet på inspelningsplats (Det fanns får i en hage bakom huset där de filmar den här veckan!!! Jag gillar ju får, det tror jag att jag nämnt förut, mina första bästisar var ju två lammungar.) och utöver det främst spenderat eftermiddagen i en hängmatta med en bok och utsikten nedan!
 

Inte fel alls. Väderprognosen som först sa "regn, regn, och åter regn" lovar nu lite sol även imorgon! Nu blir det en dusch, ett avsnitt Sopranos och sen kommer Mannen med wraps vid halv elva!

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2010-08-03 | 08:12:01

    jag tycker det låter riktigt bra

  • Ida säger:
    2010-08-03 | 15:57:19
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mamma: det är precis vad det är :)

Kommentera inlägget här: