At our best behavior

Nu har jag hängt på Zara.com igen... :)

Kategori: Inspiration

Idag har vi varit på barnvagnspromenad igen, med Jenny och Sixten från föräldragruppen på BVC. Bra grej det där, tack för det, staten(?)! Så himla smidigt att kunna träffa folk lite enkelt, utan att åka tunnelbana över stan! Alla bor inom några hundra meter!

Men herregud vad tungt det är att köra vagnen i snömodd. Mitt thermoställ med fleecetröja under var lite för varmt för dagens få minusgrader...

Frank sover fortfarande gott så jag har surfat lite på Zaras hemsida efter lunchen. Behöver väga upp att jag oftare är ordentligt påklädd mamma snarare än modenörd numera. :) Det blir lättare i vår. Ett tag. Sen är det väl dags för sandlådevänliga kläder snart... :)


Lookbooken för Zaras linje trf bjöd på fin inspiration. Så här vill jag se ut när jag kan ha mina byxor igen! Har två par från Mads Nørgaard som är lite såhär i modellen. Egentligen. Kanske sitter de så om några månader, om jag går ner de sista två kilona och lyckas möblera om kroppen igen efter graviditeten... :)


Den här looken kan jag ha redan nu! Yeay! Långkjol, skjorta, liten kofta. På en bloggare nära dig inom kort! :D

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2010-12-16 | 12:14:28
    Bloggadress: http://www.mintandvintage.com

    åhå vad fint! Precis sådär vill jag också se ut i gubbiga byxor och skor. men har tyvärr en kropp som inte riktigt passar i maskulina former, och så här två veckor efter förlossning känns det extremt långt bort. Men långkjol och stickad tröja funkar ju...väldigt fnt och inspirerande.Zaras lookbooks är alltid fina men väl i butiken hittar jag aldrig någonting...varför?

  • Ida säger:
    2010-12-17 | 10:03:36
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Anna: ibland handlar jag faktiskt på Zara, men det finns def. mer fint på nätet! Nej pojkkropp har man ju inte direkt, men jag nonchalerar och kör lösa byxor ändå ibland :)

Kommentera inlägget här: