At our best behavior

Zara kids

Kategori: Barnkläder


Även när det kommer till barnkläder erbjuder Zara finfin inspiration! Pjucksen - hur underbara?

Annars har jag kommit på att jag gillar smala brallor bäst på lillfisen, jeansleggings och vad jag gissar räknas som långkalsonger av vissa. (Men strumpbyxor som byxor-prylen förstår jag inte däremot.) Han har ett par vita med grå motorcyklar från Kappahl som är fantastiska, jag funderar på att kolla om de finns kvar fortfarande och köpa ett par till i en större storlek...

Såna där plyschbyxor med mudd som alla barn har och som jag traderade hem några har mest använts hemma. Lever väl kvar i nån idé om att "mysbyxor går man inte ut i" eller nåt. :)


Hoppas Frank kommer uppskatta snygga kläder när han blir större! (Jag inbillar mig att han gör det nu, han ser liksom så förnöjd ut när han får vara lite finklädd om vi ska på kalas eller bara träffa lite folk.) En dröm vore väl om han börjar göra som Linda K's dotter när han är två-tre år, lägga fram kläder till nästa dag på kvällen :D

KOMMENTARER:

  • Anna O säger:
    2010-12-10 | 12:39:56

    Strumpbyxor som byxor är väldigt bra om man har en liten strump-avdragare hemma. Min son(nu 2) gillar att dra av sockarna, men vi har väldigt dragiga golv så det funkar inte att springa runt barfota. Annars håller jag med dig om att tights/långkalsonger är väldigt bra för små pojkar. Funkar även utmärkt på sommaren för att skydda mot solen men ändå inte vara för varmt.

  • Anonym säger:
    2010-12-10 | 12:51:00
    Bloggadress: http://oboyyy.blogg.se/

    Fin blogg :)



    Kolla in på min för att läsa om pinsamheter, storbloggarna, veckans babe och mycket annat :)

  • Josäfin :> säger:
    2010-12-10 | 13:37:45
    Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

    Jag önskar dig en trevlig helg! =D

  • Linda K säger:
    2010-12-10 | 18:02:04
    Bloggadress: http://iabloggar.blogspot.com

    fostra honom tidigt så ska du se att det går vägen :D

  • Ida säger:
    2010-12-11 | 09:53:59
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Anna: Aha, då förstår jag prylen :) Lätt lösning på problemet.

    Linda K: Hehe ja vi ska nog titta på hur vi kan jobba på det :)

Kommentera inlägget här: