At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

För ett tag sen när Anna och jag var ute en kväll efter jobbet såg vi en tjej i den här kavajen med rosor från H&M's specialkollektion med återvunna och miljövänliga material. Jag gillade den när den kom men tänkte att rött inte var för mig och så kändes den lite för fin och svåranvänd. Men eftersom jag trivs så himla bra i Johannas klänning har jag tänkt om vad det gäller rött. Och tjejen som bar kavajen var så sjukt snygg i den tillsammans med jeans och en slapp t-shirt. Hem och söka på Tradera...

Där hade jag ingen lycka, men av en slump hamnade jag på Blocket och hittade en helt nyupplagd annons med kavajen i rätt storlek! Efter mail och möte på stan är jag nu lycklig ägare av roskavajen! :D

Såhär bar jag den för ett tag sen när jag mötte upp brudarna jag hängde med varje dag på gymnasiet för middag på Debaser Humlan. En trevlig kväll i trevlig kavaj :D

Kavaj: H&M Garden Collection
Linne: Mads Norgaard
Kjol: Monki
Sandaler: Myrorna
Väska: Zara
Armband: Asos

KOMMENTARER:

  • Linda K säger:
    2010-07-26 | 17:45:59
    Bloggadress: http://iabloggar.blogspot.com

    kavajen är fab. jag sitter och tänker att det är hög tid att använda klänningen som hänger hemma i klädkammaren. jag tänker sliten jeansjacka och ballerinas till :)

  • Ida säger:
    2010-07-27 | 11:10:55
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Linda K: Jag tänker att jeansjacka och ballerinas till låter helt klockrent :) Jag säger gör't!

Kommentera inlägget här: