At our best behavior

Gravid eller bara lite tjock?

Kategori: Val från garderoben



Efter att på två dagar ha fått höra frasen "Men vaddå, ska du ha barn?!?" inte mindre än tre gånger tänkte jag att nu tusan får jag väl klä mig så att jag framhäver magen extremt mycket då.

Kjol: H&M
Tröja: Nanso
Halsband: Antikt, gammalt & nytt.
Sneakers: Converse

Om jag nu var SÅHÄR svullen kan man ju annars tycka att jag borde klä mig i lösa kläder och inte tajta klänningar med ett bälte under bysten. Eller? :D

En person sa iofs "Men jag tittar aldrig på din mage. Jag tittar bara på ditt hår!"
Jag tycker att jag bara fönar och plattar lite (och sen håller det i flera dagar) men tydligen har jag good hairdays för det mesta i flera kollegors ögon. 

Men som för att rikta ytterligare fokus på magen passade jag ju tydligen på att se ovanligt risig ut i håret just den här dagen inser jag nu hahaha.

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2010-06-03 | 08:45:06

    du är för gullig

  • kusin vitamin:) säger:
    2010-06-03 | 20:30:39

    Vad fin du är:)

  • Ida säger:
    2010-06-06 | 23:54:41
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mamma: Eller kanske lite svullen... :)

    Kusin: Tack!

  • Johanna säger:
    2010-07-25 | 02:10:53
    Bloggadress: http://www.xn--mammaklder-w5a.biz

    Gravida kvinnor är alltid vackra. Dessutom är det inte fel att framhäva magen iallafall. Min man älskar när jag visar att jag är gravid.

Kommentera inlägget här: