At our best behavior

Resort!

Kategori: Mode

Nu blir det lite resortkollektioner! Sånt som jag fastnat för. Som vanligt. Inte så mycket djupa analyser...




Yigal Azrouël är en av de första jag tittar på. Så även denna gång. Känns kanske inte så nytt?! Men jag gillar det ändå! Slappt, rockigt och elegant. Han håller stilen!




Fina klänningar. (Gillar de här metalliga materialen som börjar komma ut i butik nu. Jag tittar ofta på resortkollektionerna som inspiration för sommaren fast de egentligen är för typ december. Stannar ofta till på sånt som är "just nu" på ett eller annat sätt. I de vanliga kollektionerna vill man ju mera ha något som känns nytt.) Fina skor. Fina väskor. Väldigt fin bakgrund. Proenza Shouler!




Verkligen inte nytt utan väldigt sommar 2010. Khaki, army, safari. Men jag gillar det! Skulle förmodligen inte tacka nej till att packa ner detta i resväskan för en solsemester i vinter heller. (Not that it's likely att vi ska på nån vintersemester men ändå...)
Kommentera inlägget här: