At our best behavior

Finfredag!

Kategori: Val från garderoben

Igår var jag uppe i ottan* fast jag var ledig. Hann ett varv på stan innan jag mötte upp Familjen G i Hornstull för lunch på Vurma och häng i Tanto.

Jag köpte faktiskt några av plaggen på min FAA-önskelista! Byxan och linnet, samt en sjal. Sen var jag inne på Indiska för första gången på superlänge. Vad mycket fint det fanns! Jag trodde jag var ute efter ett halsband, men kom ut med den här fantastiska kaftanen!!! Den åkte på idag över en bikini!

*allt är relativt... :D

Sen packade jag diverse picknickprylar; filt och kudde, nya DV Mode Sommar, vindruvor och lite annat på min cremefärgade pärla och hojade över till Stureby. Joinade K och Elmer som redan tagit plats i skuggan av ett träd. Soft eftermiddag! Älskar sommarkänslan! Redan i maj!

Det är fredag och Mannen (för det får väl bli hans nya namn nu antar jag :D) är hemma även denna helg! Vi har ätit klyftpotatis, tzatziki och ryggbiff på balkongen. Satt kvar länge med tända ljus och njöt av klichébilden av en lyckad fredag. :D

(Nu blir det jobb hela helgen... )

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2010-05-24 | 08:34:18

    va bra du passade i färgerna kramis

  • ninni säger:
    2010-05-24 | 08:35:26

    va ´bra du passade i färgerna

  • Ida säger:
    2010-05-26 | 02:00:57
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mami: Tack! Det är ju dina färger egentligen :)

Kommentera inlägget här: