At our best behavior

Fredagens shopping

Kategori: Nytt i garderoben

Tänkte jag skulle visa den där perfekta shoppingen som jag nämnde att jag blev hög på i fredags...



Det perfekta halsbandet! Visste inte riktigt vad jag var ute efter, men tänkte "jag vet när jag ser det". Och så var det! Från Antikt, gammalt & nytt. Såklart! Venetianskt tydligen.




Sen tog jag med halsbandet och visade det tillsammans med kostymbyxorna för tjejen på det som förut hette Slipsgossen, men nu heter nåt med Nonne. Hon plockade fram detta. Jag hade nog inte ens tittat på slipsen själv, men hej det var ju klockrent. Jag kände mig sjukt nöjd nöjd. Även Pojkvän gav mycket väl godkänt när han anlände från Oslo dagen efter.

Och det var på Bladverket jag var på söder igår morse.

Guess what we're up to...

KOMMENTARER:

  • Pernilla säger:
    2010-05-13 | 10:46:13

    Är det månne ett bröllop på gång...? Härligt!

  • Maria säger:
    2010-05-13 | 10:55:16
    Bloggadress: http://husligheter.se

    Åh, stort grattis i så fall! Kan varmt rekommendera att gifta sig, det är supermysigt! (Och jag kan inte fatta att det var fyra år sen jag gjorde det. Fyra!!)

  • Anna-Karin säger:
    2010-05-13 | 12:27:11
    Bloggadress: http://twitter.com/annarosv

    Hihi! Jättefint halsband :)

  • Ida säger:
    2010-05-13 | 19:13:47
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Pernilla: Mycket möjligt ;D

    Maria: Tack tack, för ja så är det. Känns helt rätt. Efter alla år... de går onekligen fort, det håller jag med om. Det var liksom över elva år sen vi träffades! Jag hoppas på en mysig dag!

    Anna-Karin: Tack :)

Kommentera inlägget här: