At our best behavior

Nytt i garderoben

Kategori: Nytt i garderoben



Var på liten shoppingspree i fredags när jag slutade tidigt. Ni vet, när man kommer igång, så är det lätt att fortsätta. Skulle ha ett halsband till mig och slips+näsduk till Pojkvän. Hittade perfekta! Hög på nöjdhet och klädprovarsugen gled jag in på Zara och testade ett gäng klänningar.
Fastnade för den här feta flätan! Fanns även i svart och blått, men naturbeige kändes det mest glest av i min garderob. 299 kr. Fickor i sidan, det gillar vi!
Bortse från skrynklet, jag kommer hänga den i badrummet när jag tar en lång dusch så den slätas ut (eller i värsta fall stryka den... :D) innan jag använder den. Vilket jag planerar att göra med bruna sandaler och ett flätat bälte ovanför bebisbulan.  Nöjd!
Kommentera inlägget här: