At our best behavior

En fin bild och en trevlig fredag. Helt utan relation till varandra...

Kategori: Mamma-livet


Fin bild. Asos igen.

Igår var en dag full av trevligheter. Jag och Frank mötte upp vår vän Iselin för promenad i solen, vi var ute i nästan två timmar! Bland annat gick vi till Möjligheternas Hus, en second hand-butik som flyttat till Skarpnäck. Iselin behövde lampa och en möbel, men hittade inget skoj. Jag däremot fyndade en kavaj för 30 kr!
När vi kom hem lagade Iselin supergod pumpasoppa när jag ammade Frank. Vitlöksbröd och fransk cider på det. Mumma!

När Mannen kom hem satt vi i soffan och tittade på vår son... En sysselsättning som för något år sedan skulle låtit som en fullkomligt ointressant stund. Men som nu är höjden av mys och underhållning. :D
Därefter passade jag på att sova nån timma. Allt man kan skrapa ihop, liksom! Och så avslutade vi kvällen med tacopaj, glass och filmen "Till vildingarnas land". Söt!

Idag blir det 1-års kalas! Och så ska vi plocka upp ett babygym som jag hoppas att Frank kommer gilla. Blocket - vilken fantastisk grej!
Kommentera inlägget här: