At our best behavior

En dag är som en timme

Kategori: Fina bilder

Pyntar som vanligt med en bild helt utan sammanhang...
En fin en som jag tror är från Asos Magazine.

Det är läskigt hur fort tiden springer iväg på dagarna. Igår tror jag inte att jag gjorde nånting alls på dagen. Kan inte minnas. På kvällen trotsade iallafall Frank och jag slaskvädret och slirade med vagnen till tuben och åkte till stan och fikade med mitt tjejgäng på kulturhuset. Det tyckte vi var trevligt!

Frank verkar gilla sociala träffar. Vi åt visserligen lunch på Wagamama för nån vecka sen och då hade han sovit för lite när han vaknade och var hungrig, då blev det lite gnälligt innan han fick rulla i vagnen igen. Men sen dess har vi ätit lunch både på Winterviken och på Fotografiska och då har han varit ett litet charmtroll med tillräckligt med sömn innan maten. Suttit och tittat ut genom fönster, på tavlor runt omkring eller på mig. Och smällt av såna leenden att jag dör :D

Idag har jag gått fixat med nya datorn, rensat mail och bakat filmjölksbröd - ett med frön och russin och ett med riven morot. Nu är Franken hungrig igen så vi ska passa på att titta på Sopranos samtidigt som han käkar. Absolut sista avsnittet...
Kommentera inlägget här: