At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben


Här är kavajen jag fyndade för 30 kronor! Jag gillar verkligen färgerna och mönstret! Men jag funderar på om jag inte ska ta bort axelvaddarna :)

Kavaj: Second hand
T-shirt: 2707
Kjol: Monki
Strumpbyxor: Vogue
Sneakers: Converse
Armband: bytt på bloggträff :)

Detta hade jag på förra helgens ettårskalas. Gaaah. Hur fort gick den här veckan??? Nu ska jag kliva ur mina fläckiga hemmakläder (Vi skojade och sa innan Frank kommit "don't mention the K-word" och menade då kolik. Det slapp vi, men vi fick en riktig kräkbebis istället. Men det lider ingen av!) och stassa om för middag hos vänner.

Nehej. Middagen var visst imorgon. Då behåller jag mina myskläder och tittar på inspelat idol istället :)

KOMMENTARER:

  • frida säger:
    2010-11-14 | 20:46:26
    Bloggadress: http://fraidi.blogspot.com

    Nej ta inte bort axelvaddarna, den var ju sjukt cool!

  • ninni säger:
    2010-11-15 | 08:33:37

    Ta bort axelvaddarna, du ser ut som mig för 25 år sen.

  • Ida säger:
    2010-11-15 | 14:13:19
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Haha, en för - en emot. Som vi säger här hemma - Jag hör vad ni säger, jag tar det till mig, vi får se hur det blir... :)

  • ninni säger:
    2010-11-15 | 14:56:14

    Det finns ett annat bevingat talesätt

    Jag hör vad du säger , men förstår inte vad du menar.

Kommentera inlägget här: