At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben



Jackan är från Topshop. Men annars är det mesta från H&M. Den uppmärksamma noterar att jag har på mig mina mammajeans... Pallar inte gå i vanliga som skär in i magen riktigt än. :) Det är inte så många kilon som skiljer från innan jag blev gravid, men hur de är fördelade skiljer mycket. Jag är så liksom bred över magen. Precis som man hört att det skulle bli. Kunde inte bekymra mig mindre dock. :D

Jag var väldigt nöjd med lockarna den här dagen för övrigt. Men jag behöver v e r k l i g e n klippa mig snart. Var på Hårgänget senast i maj... Ehe.


Idag har jag skjortan igen, i en annan kombo, gillar den. Frank och jag ska på lunchdate med min gamla kompis från Indienresan för tio år sen. Frank är supersömnig men tvingar sig själv att vakna hela tiden... oj vad han kommer sova gott i vagnen sen :)
Kommentera inlägget här: