At our best behavior

Bloggbrist

Kategori: Meta

Igår var Mannen på möte på dagen och spelade badminton på kvällen. Medan Frank var ganska uppmärksamhetskrävande. =Inte mycket bloggtid över. Jag satte aldrig på datorn. Och orkade inte ens posta nåt med telefonen...

Idag är Mannen hemma. Men jag har fått feber. (Ringt Södra BB och kunde avskriva alla skrämmande efter-förlossningen-komplikationer.) Panodilen har kickat in för nu har jag klätt av mig både yllecape och fleecemorgonrock :) Dags för lunch. Sen ska jag sitta i soffan och titta på inspelat Bonde söker fru och dricka nyponsoppa en stund innan Franks farmor och farfar kommer på besök. Bor man fem timmar bort stoppar inte lite feber liksom.

Jag har iaf en gammal dagens att posta. Så det händer nåt kul här. :)
Kommentera inlägget här: