At our best behavior

Amningsdrogen?

Kategori: Mamma-livet

Eh. Lite mammatankar blir det nog i början innan modesuget tar överhanden igen... :D

Inatt var en mycket bra natt. Jag sov från elva till sex med bara ett avbrott för amning, blöjbyte och mys. Trodde att jag efter amningen till halv sju, toabesök, ett glas nyponsoppa och lite läsning skulle somna om gott. Men jag var klarvaken i huvudet, så efter lite iPhone-surfande gick jag upp vid åtta. Medan båda killarna sov djupt tog jag en dusch, rakade benen och målade naglarna. Gött!

Om nån hade sagt till mig innan att det scenariot skulle inträffa innan bebben blivit en vecka hade jag nog bara garvat och svarat "yeah right, troligt"... Ni som vet, hur länge är man hög på den här drogen? Bara så jag kan förbereda mig, när kraschlandar man, på ett ungefär?

Nu är iaf hela familjen klädd och klar för en premiärpromenad med vagnen!


 
Min favoritfärg; Lincoln park after dark från Opi.



(Natten innan var dock inte lika soft. Så igår gjorde vi inte många knop. Efter frukost gick Frank och jag tillbaka till sängen och hängde där som små pashor tills Mannen hade lunchen klar vid tre :D)

KOMMENTARER:

  • Lotta säger:
    2010-09-22 | 22:34:14

    Haha låter ju ljuvligt! Njut njut njut så länge det varar! Sen kanske det blir lite jobbigare men sen blir det bättre igen och sen är det inte så farligt som man trodde innan. Typ så. Puss!

Kommentera inlägget här: