At our best behavior

Bubbla

Kategori: Gravid

Sen vi insåg att det inte var så länge kvar tills vi skulle bli föräldrar (alltså ännu mera snart än BF, med ett datum för planerat snitt) (tänk att jag var orolig att jag skulle föda alldeles för tidigt... ha ha liksom) bokade jag upp en massa dejter, bockade av liksom. För att kunna försvinna helt in i bebisbubblan för en tid sen. :D

Så varje kväll har jag träffat kompisar på fika eller arbetskamrater på middag. Igår var nya vänner från föräldragruppen hos oss på parmiddag, eller fredagshäng med mat om tycker det låter mindre formellt, väldigt trevligt var det hur som helst.

Men idag tog jag slut. Efter att en kompis varit över på härlig spontanfika kände jag att nu har jag varit social färdigt. Mannen åkte till en kompis på, förmodligen årets sista, grillmiddag, men jag stannade hemma. Tittade på Americas funniest home videos och tog ett bad med nya Chic. Ljuvligt. Bebisbubblan börjar känns lockande.
Kommentera inlägget här: