At our best behavior

Torsdag

Kategori: Allmänt

Igår tog vi oss en liten tur till stan. Jag ville säga hej på jobbet och kika efter nånting att sätta på Frank i storlek 50.
Det var superkul att krama kollegor och visa upp lillen. Men jag blir trött ganska fort och så har nån instinkt vaknat som säger att familjen ska vara samlad, typ, så tidigare än planerat mötte vi upp Mannen som tittade på tv-apparater istället och så åt vi lunch på Publik.

Kollade sen snabbt genom H&M, Lindex, Åhlens och Zara. (Glömde Kappahl) Utbudet i just minsta storleken är ju rätt deppig... (Men det finns farligt mycket fint i lite större storlekar!)

Så på kvällen traderade jag hem några bodys i strl 50. :D


3 nya för 100kr fast pris tyckte jag var kalas! Den från Pop vann jag för 63 kr. Vill man ha den så vill man ha den :) En aning klassiskt "pojkigt" kanske men lite blått kunde han få ha tyckte jag. Allt som jag traderat hem innan har ju varit väldigt könsneutralt med brunt, gult, orange och rött ihop med blått.


När vi kom hem var det filminspelning på vårt torg. Mannen hade jobbat med scriptan och elektrikern (den som sätter ljuset) på flera filmer så vi stannade till och pratade (Mannen), kikade (jag) samt struntade helt i allt och sov (Frank). Jag frågade om det var okej att fota, han sa ja så jag smög fram och tog en bild innan en tagning. :) 


Ser ni vilka det är?



En ny Lasse Åberg-film! "En nostalgi-tripp typ"

KOMMENTARER:

  • Minna säger:
    2010-09-24 | 19:42:43

    Min kompis var statist i den i förrgår. Då var de i Tanto.

  • Ida säger:
    2010-09-24 | 21:29:57
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Minna: Skoj!

Kommentera inlägget här: