At our best behavior

Klänningsdilemma

Kategori: Mode



Jag fortsätter strössla med bilder från Zara...

Det här var en väldigt snygg klänningsmodell. Trevligt pris också - 299 kr. Bara några små problem:

Min röda klänning från Johanna Vikman gör att det är svårt att motivera ett köp av den röda. Och samma sak med min blå trikåklänning med drapering över bysten från Thelin. Och så tycker jag att det är svårt med strumpbyxor till mörkblått. Det är snyggast med bara ben till, och det är trots allt ganska många dagar man behöver leggings eller strumpbyxor, även på sommaren. Vissa dagar tycker jag att det är jättesnyggt med svart till mörkblått, men inte varje dag. I år känns det ju väldigt rätt med ärtgrönt eller så iofs...

Men hej vänta förresten, den blå klänningen har blivit galet noppig nu. Den har några år på nacken och jag använde den en hel del under graviditeten. Hmm...
Kommentera inlägget här: