At our best behavior

Stuff on my mind

Kategori: Allmänt

 

Fin klänning från COS




Marni för H&M! Hurra! Släpps 8 mars. Av de tidigare samarbetena har jag bara handlat från Lagerfeldt (lite använt) Stella McCartney (en svart kjol som jag använt mycket och en t-shirt som jag haft några gånger) och Viktor&Rolf (gav bort den oanvända tröjan till min syster nyligen). Sen gav jag upp. Men Marni gör att jag känner mig sugen igen!


 

Vit polo!




Julia Stiles som Lumen Pierce i Dexter säsong 5. Åh! Jag klämde alla 12 avsnitten förra veckan :) Tog en lång Dexter-paus efter säsong 4. Men nu är jag redo för säsong 6 också. Kanske väntar lite ändå. Suger på karamellen så att säga. :)

KOMMENTARER:

  • Linda K säger:
    2011-12-06 | 13:46:47
    Bloggadress: http://iabloggar.blogspot.com/

    åh dexter suckar djupt. så bra så bra...



    och cos-klänningen har jag nypt i både en och två gånger.

Kommentera inlägget här: