At our best behavior

Coveteur-inspirerad

Kategori: Hemma hos mig

Yep. Nu har jag också hittat till The Coveteur. Blev så himla inspirerad att jag bara var tvungen att leka lite här hemma på förmiddagen när Frank sov. Kastade mig över datorn när han somnat för natten förut. :)

 

 

 

Klänningen köpte jag nyligen på Indiska. Typ 100 kr på rea. Den ska jag börja använda så fort jag inte ammar på dagarna längre! Mina metallskyltar från Frankrike som hänger i köket är jag mycket förtjust i!


 

Favoritfärger! Bästa lacken kommer från Isadora, just nu gillar jag framför allt den högra - combat khaki. Nyansen på krukan från Upsala Ekeby går med andra ord också hem.


 

Skor från B-store och Väska från Beyond Retro i London.


 

Borde börja använda lite klackar igen snart...


 

Vi samlar på elefanter hemma hos oss. (Kanske var det däför vi började sjunga om elefanterna som balanserade på spindeltråden för Frank. Vi är uppe i 350 stycken nu.) Lite rosa och lila lack har jag också samlat på mig. Dessa är favoriterna just nu.

 

 

Favoritprints! Klänning med hästar från Kiilerich, scarf från Dagmar och en kavaj fyndad för 30 kr second hand.


 

Klänningen från H&M har några år på nacken men får alltid komplimanger när den luftas. Tavlan har min pappas mosters morbror målat. :)


 

Älsklingsskorna från Marc by Marc Jacobs. Och mera elefanter. Från Burma! Oj oj oj vad mycket plats denna tog i ryggsäcken under veckorna på fortsatt resande fot, men det var så värt det!


KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2011-02-22 | 08:27:55

    "Har garderoben blivit för liten"

    snyggt är det iallafall

  • Ida säger:
    2011-02-22 | 11:44:13
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Ninni: Hehe, den har alltid varit i minsta laget :) Nej jag tyckte bara att det var roligt, även om det inte är i närheten lika snyggt som originalets bilder. :)

Kommentera inlägget här: