At our best behavior

Helgpynt

Kategori: Fina bilder


Vet att jag sett den här nånstan på nån blogg innan. Men jag måste också pynta min blogg med den. :) Chloe Sevigne för ELLE UK juni 2004!


Mysigt med helg! Mina föräldrar kom på besök, så Frank har fått mysa och busa massor med mormor och morfar. Jag blir så lycklig av att se dem. Frank som dansar till Eldkvarn i sin morfars knä och båda skrattar högt, då är det svårt att säga vem som strålar mest.

Man hinner mycket med en morgonpigg liten kille i familjen. Klockan tolv har man klarat av frukost, nap och lunch. :) Igår var det babysim, sen åkte vi till Hällasgården och fikade på Storstugan. Idag har vi varit på långpromenad i solen. En tur till Skogås snart och träffa K ett tag och så hoppas jag kunna se andra delen av Downton Abbey ikväll när Frank somnat och Mannen repar. Göttigt helg, som sagt.

KOMMENTARER:

  • Mli säger:
    2011-02-20 | 18:49:12

    Så underbart!!! Då är pappa/morfar glad!! Fina ni<3

Kommentera inlägget här: