At our best behavior

Sportigt

Kategori: Mode

H&M har gjort väldigt fina bilder för våren! Den här sportiga trenden växer hos mig, först var jag tveksam, men kanske att det känns lite roligt ändå.


Kan inte bestämma om jag gillar klackarna till eller inte.

1. Randigt, orange och rosa. Najs.
2. Lång klänning ihop med kort t-shirt och sweatshirt, I like. Och färgkombinationen gult svart och grått har jag ju bloggat om ett antal gånger förut.
3. En sån där jacka har väl varit uppe på tapeten ett par säsonger i rad nu. Gina Tricot sålde ett tag tror jag. Blir lite sugen.

Detta var nog mera min stil. Det där med krockar, ni vet.

Attans, det är ju snyggt med sån där baseballjacka... Vad kostar skrället då? *kollar* - 299kr.

Lite rolig! (?)

Har faktiskt en hoodtröja som jag köpte på just H&M förra gången jag blev sugen på sånt här, den är visserligen vit med mönster, men det är i neoniga färger. Finns på bild tom. Här. (2007 var det ja, snart 4 år sen, oj.) Den kan jag kanske ha de två gånger jag i slutändan kommer bära nåt sånt här. Kommer säkert kännas som om jag klätt ut mig till en sjuttonåring...

KOMMENTARER:

  • kajsa säger:
    2011-02-06 | 11:39:38
    Bloggadress: http://www.aenigma.se

    Gina Tricot har baseballjackor på rea för 49 kr. Jag haffade en för att ha och hasa runt i hemma men nu älskar jag den. Mjuk som satan. (de är dock små som en bebisstrumpa i storlek så jag tog en L)

    Litet tips bara!

    Kram

  • Ida säger:
    2011-02-06 | 21:31:51
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Kajsa: Bra tips! Tack! Låter ju lite jobbigt med bebisstrumpestorleken iofs, jag kan ju prova om jag får plats i en av Franks sockor, men jag har svårt att tro det :D

Kommentera inlägget här: