At our best behavior

Home sweet home

Kategori: Mamma-livet

Nu är vi hemma! (Kom igår.) Altid skönt att komma hem, men vi har haft det så himla fint! Blivit bortskämda av mamma och pappa/mormor och morfar (de är verkligen världens bästa!!!) hängt med min syster och Hugo, sovit middag, träffat min kusin, fikat, klappat hästarna, shoppat barnkläder (morfar mest) och bara göttat oss i en hel vecka.

På tågresan hem var Frank vaken hela vägen, men det gick fint det också, han satt och spanade på de andra resenärerna eller ut genom fönstret, åt lite, snackade med mig och tuggade på sin leksakgiraff. Jag var imponerad! Han blev väldigt förvånad och sen glad och nöjd över att få träffa sin pappa igen! (Fast pappan var lyckligast tror jag.)

Kusinerna!

Nu blir det vardag igen, inga extra armar på dagarna, men istället trevliga barnvagnspromenader med bvc-mammorna och kanske en dejt på stan. Måste spana in det kommit några roliga vårkläder. Lite sugen.

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2011-01-17 | 08:25:23

    världens sötaste

Kommentera inlägget här: