At our best behavior

Mina bästa köp 2010

Kategori: Allmänt


Blev utmanad av Mia att visa årets bästa köp! Kul!

Vi börjar med tre köp från H&M:
• Grön mammaklänning som jag kände mig fin i under hela graviditeten.
• Svarta boots i fuskskinn som jag inte behöver smörja in och hålla på. :)
• Mönstrad mjuk kavaj som använts flitigt.

• Sen har vi mina vigselringar. Tar aldrig av dem! Är mycket nöjd med att det börjar bli en inbuktning på fingret, mitt mål är att få en lika djup som min pappa har.

•Kavaj som jag fyndade för 30 kr! Jag är kär i blommorna och färgskalan.
•Stickad grå kjol från Gina Tricot som jag använt typ hela tiden sen jag köpte den.
•Begagnad barnvagn. Frank sover alltid så himla gott i den!

Plus - En iPhone. Hur i hela världen klarade man sig utan den innan???

KOMMENTARER:

  • MiaShopping säger:
    2011-01-06 | 19:40:55
    Bloggadress: http://www.miashopping.com/blog/

    Va kul att se! Ja, hur gick det till innan iPhone?

  • Ida säger:
    2011-01-07 | 19:44:41
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mia: Kul utmaning! :) Jag fattar inte hur jag överlevde, och vad gjorde jag med all min tid innan iphonen?? :D

Kommentera inlägget här: