At our best behavior

Vinnare

Kategori: Produkter

Tävlingen i samarbete med Cliniderm och Buzzador är avslutad!


Jag säger som alla som har tävlingar på sin blogg: Jag vill ha fler priser! Man vill ju låta alla vinna!


Men, det går ju inte, så, dessa fyra vinnare får varsitt kit med provförpackningar från Cliniderm:



Malin Junghard
Här är svaret: 24 timmar
Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!
Minna
De menar att det är 24 timmar!

Och det passar mig utmärkt för den senaste månadens iskyla har gjort min hy känsligare. Blir lätt torr och huden slår bakut i den här kylan och torra luften. Så det vore spännande att se om Cliniderm kan hjälpa mig!


Daniel
Rätt svar: 24 timmar
Jag vill gärna vinna ett kit till min fru! Det verkar svårt det där med cremer, med tanke på hur hennes hylla ser ut i badrummet. Hon vill nog gärna prova dessa! Dessutom ser förpackningarna ut att vara lagom stora för necessären. (Mindre flaskor där i uppskattas för gissa vem som får bära den tyngsta väskan på resor...)

Emelie Skårstedt

Rätt svar på frågan är 24h!

Jag har länge letat efter rätt hudvårdsprodukter och tror att jag hittat rätt i cliniderm!! Snygg, praktiskt, hygienisk och helt enkelt bra produkter! Låt mig testa!! :)


Och så får Karin Sahlin Häll ett tröstpris! Body lotion och tvål från Abahna.


Frasen - Och att vinna lite skön hudvård skulle vara en perfekt lyxig present till nybliven lite trött tvåbarnsmamma! - ur hennes motivering får ju såklart mig som nybliven mamma på fall. :)

 


Minna - maila mig din adress. Ni andra var ju förutseende och skrev den direkt :D Paket kommer på posten inom kort!

 

Kommentera inlägget här: