At our best behavior

Nytt i garderoben

Kategori: Nytt i garderoben

Just det, jag skulle ju visa mitt Göteborgs-köp! Här är det:



En kjol från Dagmar. Jag kände igen den från en äldre kollektion och tänkte först "På 50%? Det var väl lite fult!" men så tittade jag på prislappen och insåg att den var nedsatt med över 80%. Då var det okej tyckte jag. Den är ju lika fin nu som då. Jag var tvungen att googla vilken kollektion det var. Nyfiken liksom. Vår/sommar 2007! Jag undrar var de hade gömt den fram till nu. I hela 4 år!

Den är dock väldigt lång, så jag måste nästan ha den som en klänning. Men det var fint också. Bar den på möhippan förra helgen med en t-shirt knuten i midjan. Kändes bra.

KOMMENTARER:

  • Linda K säger:
    2011-08-08 | 13:40:42
    Bloggadress: http://iabloggar.blogspot.com/

    åh den där är SÅ fin. vet inte hur många gånger jag nästan klickade när det begav sig...

  • Ida säger:
    2011-08-08 | 14:11:59
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Linda K: ja det finns plagg som alltid finns kvar i minnet. Då är det roligt att hitta ett långt senare.

Kommentera inlägget här: