At our best behavior

Fina barnkläder

Kategori: Barnkläder

Shit vad kul det är att surfa runt och titta på barnkläder!

 

Jag försöker välja att inte bli irriterad över den fåniga könsuppdelningen som de flesta butiker har och tittar lite i alla kategorier. Jag tror dock jag kommer att få svårt att svälja förtreten över att pyamasar antingen är "rosa och söta" eller "tuffa med tryck" när Frank lämnar småbarnskategorin där det ju finns fina och relativt könsneutrala nattplagg.

 

Allt är inte snyggt, men det finns alltid något som är fint i varje butik, så om man plockar russinen ur kakan kan man ha ett väldigt snajdigt barn. Helt oviktigt för många men jag tycker det är kul!

 

Senaste spanen nedan, ska nog titta efter dem i butik nån dag i veckan. Reatider nu dessutom, Åhlens City och Lindex startar imorgon och P.op på torsdag. H&M verkat ha dragit igång redan.

 

 

Fantastiska sneakers från Zara





Skjort-byxdress från Lindex



Ball byxdress från Kappahl. Men är den finast i grått?



Eller blått?

KOMMENTARER:

  • kusin vitamin säger:
    2011-06-14 | 13:22:36

    Jag tycker den är finast i blå:) Charlie hade en liknande förra sommaren.

    Kram kram

  • niinni säger:
    2011-06-15 | 08:05:32

    grått var snyggast

Kommentera inlägget här: