At our best behavior

Midsommarbröllop

Kategori: Allmänt


Vi var på bröllop på midsommarafton! Min barndomsvän var det som gifte sig. De hade gjort en egen logga, fin eller hur!



Fin kyrka!



Jag hade en klänning från Asos som jag köpte för något år sedan men inte har använt, perfekt :).



Jag klippte mig dagen innan bröllopet, typ kort... Men när jag tittade efter örhängen på Glitter var det en otroligt hjälpsam tjej som visade en fiffig håruppsättningpryl, två kammar med ett litet nät mellan. Funkade ganska bra tycker jag!



Brudbuketten. Vacker och lantlig. Vilket även beskriver helheten bra; kyrka på landet, middag i uppbyggt tält (med golv!) på brudgummens fars gård, närodlat och närproducerat på menyn. Nässelsoppa på nässlor från gården, fasan från egen mark, egenhändigt odlad potatis och rödbetor, rabarber från trakten... Härligt och gott!

 


Fantastiskt klänning!


Frank var hos sin faster. Första gången vi var borta från honom så länge, ett helt dygn! Men det gick hur bra som helst, han hade varit glad och ätit och sovit bra. Vi däremot saknade honom lite. Efter helgen hade vi åkt 25 mil! Trots att vi bara rört oss inom "Stockholm"... Dock från en kant till en annan, först ner mot Nynäshamn och sen upp bortanför Arlanda. Och så i motsatt rikting dagen efter.


Kommentera inlägget här: