At our best behavior

Frågor

Kategori: Meta

Jag funderar då och då på vilka människorna bakom statistikstaplarna är. Besöksstatistiken alltså. Vilka är ni? Ni som tittar in och läser.

Sötsur har just gjort slag i saken och ställt lite frågor till sina läsare. Så jag tänkte härmas! :) Jag snor hennes frågor, som hon lånat av Krickelin, som i sin tur hittat dem här.

Så nu ber jag, kan ni inte snälla söta ta er tid och svara på de här frågorna. Jag skulle bli så himla glad då. :)

1. Hur gammal är du?
2. Bloggar du? (lämna gärna adressen !)
3. Har vi träffats i verkliga livet?
4. Hur länge har du läst min blogg ?
5. Minns du hur du hittade hit?
6. Vilken kategori i bloggvärlden läser du helst?
7. Hur många bloggar läser du dagligen?
8. Vilka blogginlägg som jag publicerar uppskattar du mest?
9. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om?

Jag slänger in en till: Hur ofta läser du min blogg?


Snälla? Tjatar jag och.. eh jag :) Och där har ni mig i morgonrocken ändå :D

KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2011-03-10 | 21:31:58

    1. 34 år

    2. Nix

    3. Njaa, jag mötte dig en gång i våras vid Hörnet Konserthuset/HM Sergelgatan. Men det gick så fort och var inte riktigt läge att hejda dig och stamma fram " jag läser din blogg". Du var för övrigt väldigt snyggt klädd

    4. Ett par tre - fyra år kanske. Lite från och till

    5. Tror att det var via LindaK

    6. Från början mest mode, nu är jag allätare och läser allt från mat till politik med ganska många nedslag i mode och livsstil. Men jag har en ganska gammal blogglista som jag sällan uppdaterar. Ett ålderstecken måhända

    7. Tittar nog till en 10 -12 stycken

    8. Livet som pågår men även dina modecollage samt shopping. Sen gillar jag dagens outfit, den ger mig en mängd egen inspiration

    9. Lite mer mode men jag förstår om det här inte är din mest modeinriktade period i livet. Jag är själv mammaledig och har förfallit lite

    10. En två, tre gånger i veckan tittar jag in

  • Ida säger:
    2011-03-10 | 21:44:42
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Maria: Åh, roligt att läsa, tack snälla för att du svarat! Skulle varit roligt att säga hej men jag fattar... Tack tack för komplimang :) Okej, ska komma ihåg att fota dagens lite mer frekvent igen!

  • Ylva säger:
    2011-03-10 | 22:31:36

    1. 23

    2. Nej

    3. Nej

    4. Några år nu, 2-3 kanske

    5. Minns inte

    6. Allt möjligt, en hel del mode, en del böcker, personliga dagböcker, lite av varje helt enkelt

    7. 20 - 30 kanske

    8. De flesta! Inspirations-collagen tycker jag är lite extra roliga.

    9. Oj, svårt, tycker det är så bra som det är. :)

  • Anna-Karin säger:
    2011-03-11 | 09:18:38
    Bloggadress: http://twitter.com/annarosv

    1. 30

    2. Inte längre, twittrar dock.

    3. Japp.

    4. Länge, minns inte hur länge, man förmodligen sedan 2006/07 typ.

    5. Nej, jag tror att Lotta på http://utsidanfinnsinuti.webblogg.se/ kan ha tipsat mig, men är inte säker.

    6. Livsstilsbloggar, gärna de som verkar lika mig vad gäller intresse etc.

    7. Har många i readern (hundratal), men hinner inte läsa alla varje dag.

    8. De med direkta tips från butiker som jag känner till och de personliga inläggen.

    9. Se ovan.

    10. Så gott som varje dag.

  • frida säger:
    2011-03-11 | 10:49:01
    Bloggadress: http://fraidi.blogspot.com

    1. Jag är 33 år

    2. Jappedappe: http://fraidi.blogspot.com

    3. Nope

    4. Rätt länge, men lite sporadiskt

    5. Länk från Linda K tror jag

    6. Livsstil/modeintresserade (inte så mycket renodlade modebloggar, de har en tendens att bli lite trista

    7. Ca 20 skulle jag tro

    8. Dina egna outfits, mycket inspirerande tycker jag.

    9. Det är bra som du kör nu!

    10. Jag klickar mig in här nån gång i veckan.

  • Kristina (Krikri) säger:
    2011-03-11 | 13:31:10
    Bloggadress: http://irkirk.wordpress.com

    1. 30

    2. Ja www.irkirk.wordpress.com

    3. Japp, Stallet..

    4. 1-2 år

    5. Du länkade på facebook

    6. Eftersom jag jobbar med vård av cancersjuka så läser jag några cancerbloggar, några fotobloggar och så din!

    7. Jag har ca 30 bloggar som jag följer via bloglovin, men då är nog en del inte så aktiva eller t o m avslutade..

    8. från mammavärlden..

    9.

    10. Följer via bloglovin och där kollar jag nog nästan varje dag..

  • Pernilla säger:
    2011-03-11 | 15:02:38

    1. Hur gammal är du? 40

    2. Bloggar du? (lämna gärna adressen !) nix

    3. Har vi träffats i verkliga livet? Ja, när jag har handlat i din förra butik

    4. Hur länge har du läst min blogg ? Åh, flera år, sen 2005-2006 kanske. Innan du "kom ut" i alla fall :)

    5. Minns du hur du hittade hit? Snubblade över dig när jag googlade nåt

    6. Vilken kategori i bloggvärlden läser du helst? vardagsbloggar med lite mode

    7. Hur många bloggar läser du dagligen? 15 kanske

    8. Vilka blogginlägg som jag publicerar uppskattar du mest? Dina val från garderoben, handfasta shoppingtips, bilder från hemmet är också skoj

    9. Vad skulle du vilja att jag bloggade mer om? Tycker du har en bra mix.



    Jag slänger in en till: Hur ofta läser du min blogg? Varje dag

  • Minna säger:
    2011-03-12 | 22:00:13
    Bloggadress: http://www.minnert.blogspot.com

    Jag är också här! Typ varje dag.

    För att jag gillar din blogg.

  • Charlotta säger:
    2011-03-14 | 09:02:20

    37 år

    Nej gud nej

    Jajamensan - trevligt som bara den!

    Sen starten, i princip

    tror att du nämnde det i förbigående till nån annan - och jag tjyvlyssnade :-0

    läser nästan inga bloggar - det är du och Strage på DN

    max 2

    jag gillar allt - jag skrattar ofta högt!

    Minst ett par ggr i veckan!



    Kuriosa - jag har köpt en grej på Tradera av Minna som postat kommentaren ovan min! 7 steg mellan alla människor, eller vad är det man säger?

  • Emilie säger:
    2011-03-18 | 12:20:22

    29 år

    Nej, tänker ibland att jag kanske ska men det blir liksom inte av.

    Nej.

    Hm...från och till i ett par år tror jag.

    Gillade din förra butik mycket men minns inte om jag snappat upp länken i något mailutskick därifrån kanske?

    Lite blandad kompott av mode, fina saker, inredning, böcker, politik och personliga bloggar.

    7-8 st.

    Gillar det mesta! Blir ofta inspirerad av dina val från garderoben och bilderna från ert hem. Shoppade nyss örhängena från Glitter men med S, som i Sixten - min ettochetthalvtåriga gosse! De mer personliga inläggen är också kul att läsa.

    Jag gillar allt i bloggen!

    Läser nästan varje dag.



Kommentera inlägget här: