At our best behavior

Randigt it is.

Kategori: Inspiration


Randigt plus grått. Har ingen rödrandig så det får väl bli blårandig. Skulle gärna ta flätan också. Och solbrillorna! Ge oss lite värme nu!

Har visst varit lite frånvarande här i några dagar. Först njöt jag som sagt av lugnet i Motala. Och den här helgen har vi hängt med Franks farmor och farfar, bland annat varit och badat! (Om någon vet en simhall som håller minst 32 grader men ligger lite närmare stan än Salem så blir jag glad för tips!)
Dessutom saknar min dator (jo jag har ju en stationär...) skrivbordsplats just nu, sedan det gamla skrivbordet blivit sålt och vårt nya teakskrivbord väntar på att bli kapat för att få plats i hallen. Just nu står datorn på golvet inne hos Frank. Jag sitter på knä i mörkret nu :) Men jag lovar bättring på bloggfronten nu!

KOMMENTARER:

  • EliseT säger:
    2011-04-03 | 20:27:34

    men det var ju litt av en innsats, da! orke å ligge på knä for at blogga.



    takk!

  • Ida säger:
    2011-04-04 | 09:22:42
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Elise: åh jo hehe tack, men det tog bara någon dag till så hade vi fixat skrivbordet efter jag skrev det här :) Nu sitter jag bra igen!

Kommentera inlägget här: