At our best behavior

HURRA!!!

Kategori: Nytt i garderoben

Jag har verkligen bott i mina leggings med "skinn" på sidorna från Dagmar. Nu har det där blanka helt gett upp på ena benet; krackelerat och ramlat av. De höll i 1,5 år. Bra gjort ändå. Men jag var lite sorgsen och visste inte hur jag skulle ersätta dem. Tills igår. När en kompis tipsade om att de fanns i en reakorg ute i Gustavsberg.

Så idag tutade jag och Frank iväg med bilen till Gustavsberg och köpte ett par! Vi fikade lite också när vi ändå var där. Och stannade på Biltema och köpte halkskydd till badkaret, solskydd till bilrutan och en "babymirror" så jag kan se honom fast han numera sitter i baksätet i sin nya stol. Perfekt liten tripp.

Ordinarie pris var 1195 kr. Jag gav 600 kr på en utförsäljning för det första paret. Dessa: 175 pix! Jag är så sjukt nöjd!!!

TACK ANNA!!!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: