At our best behavior

Boa = barnklädsmanisk

Kategori: Barnkläder

Det här med att boa. För mig innebär det tydligen att jag grottar ner mig fullständigt i allt som har med barnkläder att göra. Tar fram och sorterar bebiskläderna. Rensar i Franks klädbyrå. Handlar barnkläder på loppis. Hänger på Tradera. Surfar alla klädbutikernas webshopar och lägger olika plagg i varukorgen. Klickar inte så ofta vidare till kassan dock, som tur är kanske. Här är lite saker jag tittat på de senaste dagarna:
 
 
Jag tycker tydligen att Frank behöver ett helt gäng nya mössor...

 
Och några långärmade tröjor med print. Dessa från Zara. Den röda är lite tramsig, men söt ändå. 
 
  
Och till bebisen, som har en hel massa plagg att ärva efter Frank, vill jag hemskt gärna köpa dessa fina byxor från Polarn o. pyret. 
 
Kommentera inlägget här: