At our best behavior

Biopremiär!

Kategori: Mamma-livet

 
Idag har Frank varit på bio för första gången! Vi såg Liten Skär och alla små brokiga. Frank satt som ett ljus och glömde tom bort att äta sina popcorn. Även jag och Mannen tyckte att den var riktigt bra! :D Stellan gjorde ett bra jobb. Det var lyckat helt enkelt! Och nu har jag medvetet valt den affisch som jag gissar är den omdebatterade, bara för att jag tycker hela grejen är så dum. 
 
I övrigt: det gör ont i mina revben, så bebis kan få komma ut snart. "Kom ut!" har Mannen och Frank ropat till den inne i magen idag. :D Och så har vi börjat kolla på en ny serie via en ny tjänst. Breaking Bad - lite sjukt men än så länge underhållande. Netflix - inte bästa filmutbudet, men streamingen fungerar tillfredsställande. 
Kommentera inlägget här: