At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

 
Tittade på bilder av Missoni för Lindex-kollektionen innan jag klädde mig idag... Och inser att både färg- och koftval kraftigt inspirerats av detta. :) Vi var lediga både Mannen och jag idag, så vi passade på att äta lunch ihop på stan. E.A.T. på Mood blev det. Gott! Vi har inte så många barnvakter att använda då våra familjer inte bor i Stockholm, så det har blivit dåligt med restaurangbesök nu. Det lär ju knappast bli fler sen när bebis kommer. Men lunch funkar ju bra det med kom vi på och bokade in Gondolen nästa vecka. :)  
 
Klänning: H&M
Kofta: S'nob
Brouges: Topshop
Halsband: Asos
Armband: bytt till mig
Mage: vecka 34
 
Jag var lite underklädd bland alla kostymer på restaurangen på lunchen och kraftigt överklädd bland alla fleecejackor i lekparken på eftermiddagen. :D
Kommentera inlägget här: