At our best behavior

Köpincitament

Kategori: Allmänt

Weronica på fina bloggen En mammas dag skrev nyligen om köpincitament. Som hon skriver "Det där lilla sista som tippar en över kanten." För att slutföra ett köp man funderat på alltså.
Jag har ju funderat på den där orangea papegojtröjan från Mini Rodini... Nu såg jag på morgonkollen av fejan att miinto hade 20% rabatt idag. Och där fanns tröjan via en butik i Hässleholm! Så nu slog jag till! Hoppas bara att det inte ramlar in ett mail om att butiken inte har den nu... :)
 
Update: Det kom inget tråkigt mail. Däremot kom tröjan idag! Snabba puckar! Sånt gillar man! :D

KOMMENTARER:

  • Caslo Anke säger:
    2013-08-26 | 12:16:09

    hej Ida,
    det är frie Wyn från Antwerpen, vänner till mannens föräldrar, fick tips från marie att du säljer kläder, jag har en arbetskamrat, Anke som är väldigt förtjust i ditt val av Franks kläder, kan hon ha kontakt med dig?
    hon skriver engelska
    i alla fall du har vackra barn och vi tänker på er
    kram Frie (och Gustav)

    Svar: Hej Frie! Vad roligt att du läser bloggen :)
    Ja nu säljer jag det som Ditte har vuxit ur och det som inte får plats i min egen garderob ;) Mycket efter Frank sparar jag till Ditte.

    Hello Anke, I will send you an email soon :)
    Ida

Kommentera inlägget här: