At our best behavior

Barnklädesberoende

Kategori: Barnkläder

Om jag spenderade en bråkdel av tiden jag lägger på facebook på bloggen istället skulle den vara levande och inte föra en så sömnig tillvaro som den gör nu...
 
Men jag har hittat så roliga grupper där, med massa trevliga männiksor som är aktiva hela tiden. Utöver föräldragruppen som härstammar från en barnvagnsgrupp och oktoberbarnsgruppen som jag tror jag nämnt tidigare har jag nu hittat två grupper där man snackar barnkläder. Jag vet. Lite knäpp är jag. Men det finns förvånansvärt många som är lika knäppa som jag, och ännu knäppare faktiskt.
 
I en av grupperna snackas det "danska barnkläder". :) Mycket Molo, som jag trodde att jag inte gillade, men jag gillade bara inte de grabbiga grejerna visst, det fanns massa klänningar och leggings som var jättefina...
 
 
Den här till exempel. Som jag bara var tvungen att Tradera hem. Den är i 86/92. Ditte har precis börjat ha 74 nu... ;)
 
 
Kommentera inlägget här: